Η Δέσποινα Καμπούρη έφερε εις πέρας την πιο δύσκολη αποστολή. Αυτή του να είσαι γονιός. Γιατί όταν τα ρούχα του παιδιού μικραίνουν, τα Intersport είναι εκεί.
Η FMN, σε άψογη συνεργασία με την Interweave, ανέλαβε το influencer marketing, καθώς και το handling της συγκεκριμένης ενέργειας. Από την επιλογή των κατάλληλων influencers και την επικοινωνία μαζί τους μέχρι και παραγωγή για την προώθηση των καταστημάτων Intersport, η εταιρεία απόλαυσε το κάθε δευτερόλεπτο της καμπάνιας.
To αποτέλεσμα μας άφησε κάτι παραπάνω απο ευχαριστημένους, αφού εν τέλει οι μικροί μας φίλοι ανανέωσαν και φέτος την γκαρνταρόμπα τους.