Πράγματι, η Ντορέττα Παπαδημητρίου φοβάται αρκετά πράγματα.
Μήπως ξεχάσει τα λόγια της στη σκηνή, μήπως ξεχάσει το θερμοσίφωνα ανοιχτό. Αλλά αυτό που σίγουρα δεν φοβάται είναι τα επίπεδα της χοληστερίνης της.
Σύμμαχός της; Το Becel ProActiv!
Η FMN, λοιπόν, ανέλαβε τόσο το Influencer marketing και το handling της συγκεκριμένης ενέργειας, όσο και την στρατηγική της καμπάνιας με σκοπό την ανάδειξη του Becel.
Συγχαρητήρια Ντορέττα, έκανες την καλύτερη επιλογή στον τρόπο διατροφής σου.