Η FMN, σε στενή συνεργασία με την Panik, υλοποίησε μια πρωτοποριακή στρατηγική για το influencer marketing του Brand Wella Professionals. Έχοντας αναλάβει τον ρόλο του handling, επιλέχθηκαν με προσοχή influencers από τα social media, οι οποίοι αντιπροσώπευαν ιδανικά τα χαρακτηριστικά του brand, είχαν ενεργό κοινό και απήχηση, και μπόρεσαν να παρουσιάσουν το Wella Professionals Ultimate Repair με έμπνευση και δημιουργικότητα.
Ανάμεσα στους influencers που επιλέχθηκαν, ξεχώρισαν προσωπικότητες όπως η Μαρία Μπεκατώρου, η Ιωάννα Σαρρή και η Μαριάννα Παινέση.