Την σύναψη συνεργασίας με τα Koi Sushi Bar την No1 αλυσίδα ethnic street food ανακοινώνει η FMN. Στο πλαίσιο αυτό, το digital agency θα αναλάβει την παραγωγή content για τους λογαριασμούς του brand στο Instagram και το Facebook. Μέσα από τη δημιουργία σύγχρονου, δημιουργικού και διαδραστικού περιεχομένου, το κοινό θα ενημερώνεται για τους χώρους εστίασης και τις ενέργειες της εταιρείας, ενώ, παράλληλα, η FMN υπόσχεται να ενισχύσει τη σχέση και σύνδεση μεταξύ του Koi Sushi Bar και του κοινού του.
Παράλληλα η FMN αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την τοποθέτηση στην αγορά του ομίλου , καθώς και τη χάραξη και διαχείριση της επικοινωνιακής στρατηγικής για την ανάπτυξη σχέσεων με εταίρους, και ΜΜΕ, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.