-Πώς δημιουργήθηκε η FMN;
–Τι κάνει έναν influencer τελικά πετυχημένο και ικανό να επιδρά στο κοινό;
–Πώς εντοπίζετε τους σωστούς influencers για μια μάρκα και ποια κριτήρια χρησιμοποιείτε για να διασφαλίσετε το σωστό engagement;
Αυτές κι άλλες πολλές ερωτήσεις απαντήθηκαν από το Νίκο Μίχαλο, CEO της FMN, σε μια συνέντευξη που τα είχε πραγματικά όλα στο NEWMONEY.
Το σημαντικότερο για το εργατικό δυναμικό της εταιρίας είναι η χαρακτηριστική έκφραση του <δικού> μας Νίκου:
”Θέλω σε πέντε χρόνια από τώρα πολλά από τα παιδιά που βρίσκονται στην εταιρεία να την νιώθουν και να είναι δική τους. Να μεγαλώσουμε μαζί μέσα σε αυτή, να είμαστε αληθινοί μεταξύ μας και να κρατάμε τον λόγο μας.”
LET’S GO FMN!!